26 april, 2006

Hvis vi havde 5.000 kr....

I dag lavede vores klasse en ønskeseddel til vores sprogskole. Vores lærer spurgte om hvad skal vi købe hvis vi havde 5.000 kroner. Her er vores seddel - nummer 1 synes vi er vigtigst:

  1. Bedre bøger med cd'er
  2. 2-3 mikroovne - Vi synes at kantinen på skolen skal have mikroovne. Kursisterne kan varme deres mad op, hvis de tager den med.
  3. Kopimaskine - Vi synes at skolen skal have en ny kopimaskine, fordi maskinen vi har nu har meget travlt. Den nye maskine skal bruges af lærere og kursister.
  4. Stole
  5. Billeder. f.eks. af andre lande.

Hvad synes I? Skriv jeres kommentar og navn her (klik først på "Anonymous") - så vi kan få en samlet ønskeliste fra så mange kursister som muligt...

3 Comments:

At 27/4/06 20:02, Anonymous Anonym said...

Jeg er ikke kursist, men jeg har nogle ønsker alligevel.
Jeg vil gerne have en skole, som afspejler at vi er mange kulturer samlet på et fælles område.
Jeg kunne tænke mig plakater, billeder, skulpturer, krukker,masker mm.
Så vi får en farverig skole. Hvis ikke vi gider vande blomster kan vi jo købe nogle kunstige blomster
- det er meget lidt dansk, men hvad gør det?
Og så kunne jeg også godt tænke mig rene og pæne toiletter, hvor man ikke er ved at brække benene, fordi man altid glider i ulækkert vand på gulvet!!!
venlig hilsen Merete (lærer)

 
At 28/4/06 11:17, Anonymous Anonym said...

Vi vil gerne have:

1. Nye film
2. Nye frilæsningsbøger, evt. + CD
3. En tur til Kbh./Skagen
4. Film/lillebiograf/projektor i et lokale
5. Billeder/ting fra hjemlande


Hilsen hold 315

 
At 28/4/06 19:37, Anonymous Anonym said...

Jeg er kursist og jeg er totalt enig med dig Merete. Min drøm er rene og pæne toiletter!

 

Send en kommentar

<< Home